Nokia Lumia 520 – Cel mai accesibil Windows Phone – pret, pareri si review

Inca nu ai incercat un telefon mobil Nokia cu sistemul de operare Windows 8? Eu iti voi spune ca merita sa il incerci, si vei fi surprins cat de frumos si simplu este de utilizat. Astazi iti prezint Nokia Lumia 520 cu Windows 8 avand pictograme live direct din ecranul de start si care sunt actualizate in timp real – adica orice notificare apare, o vei vedea in cel mai scurt timp. Sa vorbim despre telefonul in sine dar si despre sistemul de operare. lumia2

La prima vedere, Lumia 520 pare un telefon mai putin performant si prea gros – dar nu este asa. La capitolul specificatii avem de a face cu un procesor decent Dual-Core tractat la 1Ghz care este suficient pentru Windows 8, memorie RAM 512MB la fel suficienti, la care adaugam un GPU performant Adreno 305. Memoria interna a acestui telefon este de 8GB si se poate extinde pana la 64GB – vezi pretul la 64GB. Camera  este una decenta de 5MP, avand multe optiuni pentru capturare si editare cu o singura apasare, care vor face din tine un fotograf putin experimentat. Ecranul este fabricat dintr-o sticla rezistenta la zgarieturi, extreme de sensibil, incat se pot utiliza chiar manusi. Constructia telefonului nici nu mai trebuie discutata – din start vorbim de calitatea NOKIA care este de departe cea mai buna.

lumia3

vezi detalii complete si pretul aici

Bateria telefonului este de 1430mAh care iti vor asigura in modul stand-by 360 ore iar in modul convorbire 14 ore. Daca iti plac jocurile pe telefon, vei ramane surprins cat de bine va rezista bateriia. Este posibil ca telefonul sa se incalzeasca putin, dar lucrul acesta este normal la toate telefoanele. El vine disponibil in mai multe culori: negru, rosu, galben care se vor asorta perfect cu tine. Nu te lasa dus in eroare ca nu are sitemul de operare Android – din contra – este un sistem mult mai rapid si mai usor de utilizat decat orice alt sistem. La noi in tara, se poate achizitiona astfel: la liber – vezi pretul/culori si la abonament – vezi pretul la vodafone.

Comanda acum si nu vei fi dezamagit de acest telefon care vine la un Super Pret + transport gratuit. Recomand cu caldura acest telefon.Merita fiecare banut.

Plusuri

• Procesor puternic si suficient